Готуємося до PISA 2022
- Отримати посилання
- Електронна пошта
- Інші додатки
Автор: за заг. ред. професора О.М. Топузова, укладач: Л.М. Калініна
Бібліографічний опис
Збірник завдань для розвитку природничо-наукової компетентності учнів у форматі PISA / Авторський колектив. За заг. ред. професора О.М. Топузова. Укладач: Л.М. Калініна [Електронне видання]. – Київ : Педагогічна думка, 2022. - 124 с.
Анотація
Збірник завдань для розвитку природничо-наукової компетентності учнів у форматі PISA включає авторські компетентнісно орієнтовані завдання, тестові запитання з природничо-наукової грамотності на основі пробних тестових запитань OECD PISA, призначених для розвитку природничо-наукової компетентності учнів. Збірник можуть використовувати здобувачі освіти основної і старшої школи, вчителі закладів загальної середньої освіти, викладачі закладів профільної середньої освіти, студенти педагогічних вищих навчальних закладів. Видання здійснено в межах Модуля Жана Моне (620287-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMOMODULE) 2020‒2023 рр. в Інституті педагогіки Національної академії педагогічних наук України. Підтримка Європейською Комісією цього видання не передбачає підтримку його змісту, який відображає лише думку учасників. Комісія не може нести відповідальності за будь-яке використання вміщеної у збірнику інформації.
Автор: Васильєва Д., Горошкін І., Надтока В.
Бібліографічний опис
Пропонований посібник спрямований на ефективне ознайомлення як учнів, так і вчителів із особливостями моніторингових завдань за технологією PISA.
Анотація
Збірник завдань складається із трьох розділів, завдання в яких орієнтовані на перевірку сформованості математичної, читацької та природничо-наукової грамотності. У першій частині розділів містяться приклади блоків завдань, розроблених за технологією PISA, використання яких передбачається після опрацювання відповідних тематичних блоків освітніх програм курсів спрямованих на формування природничо-наукової, математичної та читацької грамотності. У другій частині кожного розділу подані ключі завдань та їх класифікація за технологією PISA, що допомагає вчителеві аналізувати результати моніторингу та робити висновки стосовно локального освітнього процесу.
Завантажити- Отримати посилання
- Електронна пошта
- Інші додатки
Коментарі
Дописати коментар